Van Sollerön via Torsby naar Gjøvik - Reisverslag uit Gjøvik, Noorwegen van Victor Heemskerk - WaarBenJij.nu Van Sollerön via Torsby naar Gjøvik - Reisverslag uit Gjøvik, Noorwegen van Victor Heemskerk - WaarBenJij.nu

Van Sollerön via Torsby naar Gjøvik

Blijf op de hoogte en volg Victor

17 Juni 2019 | Noorwegen, Gjøvik

Hallo allemaal,
Leuk om de reacties te lezen.

Onderweg naar onze laatste overnachting in Zweden gestopt bij Siljansfors Forest Museum. Dit is een open luchtmuseum over de bosbouw in Zweden. Er was mooi houtsnijwerk te zien. Je kunt er zien hoe houthakkers er woondenm werkten en leven.

We reden over de E45. Bij weg 62 daar op gegaan. Dit is het dal van de Klarälven. Hier een waterval gezien. Mooie omgeving en een korte wandeling gedaan.

Onze camping lag net buiten Torsby en was eenvoudig. 's Avonds nog een wandeling gedaan na het eten; er waren veel muggen.
Maar helaas geen wild gezien.

Vandaag zijn we de grens over gegaan naar Noorwegen.
Onze stop was in Hamar bij het OLympisch schaatscentrum. Bij de liefhebber van schaatsen wel bekent. Helaas konden we niet naar binnen.

Doorgereden nar de camping, deze ligt net boven Gjøvik.
Wandeling over de camping gedaan langs het meer. Deze is buiten zijn oevers getreden(zie foto).
Het is nog steeds mooi weer.

Groeten, Marianne & Victor

• 18 Juni 2019 - 17:34

Irene:

Mooie reis hoor! Geniet ervan!