Van Tidaholm naar Hallstahammer - Reisverslag uit Hallstahammar, Zweden van Victor Heemskerk - WaarBenJij.nu Van Tidaholm naar Hallstahammer - Reisverslag uit Hallstahammar, Zweden van Victor Heemskerk - WaarBenJij.nu

Van Tidaholm naar Hallstahammer

Blijf op de hoogte en volg Victor

12 Juni 2019 | Zweden, Hallstahammar

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties.

Gisteren (11 juni), rustig op gestaan en daarna 14 kilometer gewandeld vanaf de camping.
Helaas was het miezerig. Maar de wandeling was erg mooi.
Ander Nederlands echtpaar, die we op de boot ontmoet hadden, vertelden ons dat Zweden vlak was. Nou hier hebben wij niets van gemerkt tijdens de wandeling. heuvel op heuvel af.
Langs verschillende meren gewandeld. Hierna waren we moe maar voldaan.
Van het mooie groene landschap, met veel soorten mos, dat lijkt op wat wij IJslands Mos noemen.

Vanochtend werden we wakker en het plensde van de regen.
Dit is helaas bijna de hele dag zo gebleven. We hopen dat dit alles was voor deze vakantie.
Gereden naar onze volgende hutje. Onderweg het plaatsje Hjo(uitgesproken als Joe).; waar het gelukkig even droog was. Hier veel oude houten huisjes.
Daarna gereden naar Tiveden National Park. Dit is een erg mooi groen bos. Het is een van Zwedens meest ongerepte bosgebieden.
Met enorme rotsblokken tot wel 10 meter hoog uit de ijstijd achter gebleven.
Helaas gooide de regen water over ons heen. Waardoor we geen lange wandeling konden doen.

Hier vandaan gereden naar Skantzö bad & Camping in Hallstahammer.

Er is hier een groot buiten zwembad, maar met dit weer maken we hier geen gebruik van.

Tot de volgende keer.

Groet, Marianne & Victor

• 13 Juni 2019 - 04:24

Tineke:

Jammer van het weer, maar troost je, het heeft hier ook de hele dag gegoten! Hoorde net dat het nu de komende tijd beter wordt! Maar de natuur is wel mooi daar! Genieten, fijne dag vandaag!

• 13 Juni 2019 - 12:27

Anne L Taylor:

Beautiful. Looks alot like Canada!

• 15 Juni 2019 - 17:31

Tineke:

Ben benieuwd of er verschil van natuur is in Noorwegen! Wel lekker rustig daar??